Normand Briere
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/*
 * Java port of Bullet (c) 2008 Martin Dvorak <jezek2@advel.cz>
 *
 * This source file is part of GIMPACT Library.
 *
 * For the latest info, see http://gimpact.sourceforge.net/
 *
 * Copyright (c) 2007 Francisco Leon Najera. C.C. 80087371.
 * email: projectileman@yahoo.com
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 * In no event will the authors be held liable for any damages arising from
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 */
 
package com.bulletphysics.extras.gimpact;
 
import javax.vecmath.Vector3f;
 
/**
 *
 * @author jezek2
 */
class GImpactMassUtil {
 
   public static Vector3f get_point_inertia(Vector3f point, float mass, Vector3f out) {
       float x2 = point.x * point.x;
       float y2 = point.y * point.y;
       float z2 = point.z * point.z;
       out.set(mass * (y2 + z2), mass * (x2 + z2), mass * (x2 + y2));
       return out;
   }
   
}