Normand Briere
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/*
 * Java port of Bullet (c) 2008 Martin Dvorak <jezek2@advel.cz>
 *
 * This source file is part of GIMPACT Library.
 *
 * For the latest info, see http://gimpact.sourceforge.net/
 *
 * Copyright (c) 2007 Francisco Leon Najera. C.C. 80087371.
 * email: projectileman@yahoo.com
 *
 * This software is provided 'as-is', without any express or implied warranty.
 * In no event will the authors be held liable for any damages arising from
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 */
 
package com.bulletphysics.extras.gimpact;
 
import com.bulletphysics.collision.dispatch.CollisionObject;
import com.bulletphysics.collision.shapes.TriangleCallback;
import javax.vecmath.Vector3f;
 
/**
 *
 * @author jezek2
 */
class GImpactTriangleCallback extends TriangleCallback {
 
   public GImpactCollisionAlgorithm algorithm;
   public CollisionObject body0;
   public CollisionObject body1;
   public GImpactShapeInterface gimpactshape0;
   public boolean swapped;
   public float margin;
   
   public void processTriangle(Vector3f[] triangle, int partId, int triangleIndex) {
       TriangleShapeEx tri1 = new TriangleShapeEx(triangle[0], triangle[1], triangle[2]);
       tri1.setMargin(margin);
       if (swapped) {
           algorithm.setPart0(partId);
           algorithm.setFace0(triangleIndex);
       }
       else {
           algorithm.setPart1(partId);
           algorithm.setFace1(triangleIndex);
       }
       algorithm.gimpact_vs_shape(body0, body1, gimpactshape0, tri1, swapped);
   }
 
}