Normand Briere
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/*
 * Java port of Bullet (c) 2008 Martin Dvorak <jezek2@advel.cz>
 *
 * This source file is part of GIMPACT Library.
 *
 * For the latest info, see http://gimpact.sourceforge.net/
 *
 * Copyright (c) 2007 Francisco Leon Najera. C.C. 80087371.
 * email: projectileman@yahoo.com
 *
 * This software is provided 'as-is', without any express or implied warranty.
 * In no event will the authors be held liable for any damages arising from
 * the use of this software.
 * 
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 * freely, subject to the following restrictions:
 * 
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 *    claim that you wrote the original software. If you use this software
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 *    appreciated but is not required.
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 *    misrepresented as being the original software.
 * 3. This notice may not be removed or altered from any source distribution.
 */
 
package com.bulletphysics.extras.gimpact;
 
import com.bulletphysics.extras.gimpact.BoxCollision.AABB;
 
/**
 * Prototype Base class for primitive classification.<p>
 * 
 * This class is a wrapper for primitive collections.<p>
 * 
 * This tells relevant info for the Bounding Box set classes, which take care of space classification.<p>
 * 
 * This class can manage Compound shapes and trimeshes, and if it is managing trimesh then the
 * Hierarchy Bounding Box classes will take advantage of primitive Vs Box overlapping tests for
 * getting optimal results and less Per Box compairisons.
 * 
 * @author jezek2
 */
abstract class PrimitiveManagerBase {
 
   /**
    * Determines if this manager consist on only triangles, which special case will be optimized.
    */
   public abstract boolean is_trimesh();
 
   public abstract int get_primitive_count();
 
   public abstract void get_primitive_box(int prim_index, AABB primbox);
   
   /**
    * Retrieves only the points of the triangle, and the collision margin.
    */
   public abstract void get_primitive_triangle(int prim_index, PrimitiveTriangle triangle);
   
}