Normand Briere
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/*
 * Java port of Bullet (c) 2008 Martin Dvorak <jezek2@advel.cz>
 *
 * Stan Melax Convex Hull Computation
 * Copyright (c) 2008 Stan Melax http://www.melax.com/
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 */
 
package com.bulletphysics.linearmath.convexhull;
 
import com.bulletphysics.util.IntArrayList;
import com.bulletphysics.util.ObjectArrayList;
import javax.vecmath.Vector3f;
 
/**
 * Contains resulting polygonal representation.<p>
 * 
 * Depending on the {@link #polygons} flag, array of indices consists of:<br>
 * <b>for triangles:</b> indices are array indexes into the vertex list<br>
 * <b>for polygons:</b> indices are in the form (number of points in face) (p1, p2, p3, ...)
 * 
 * @author jezek2
 */
public class HullResult {
   
   /** True if indices represents polygons, false indices are triangles. */
   public boolean polygons = true;
   
   /** Number of vertices in the output hull. */
   public int numOutputVertices = 0;
   
   /** Array of vertices. */
   public final ObjectArrayList<Vector3f> outputVertices = new ObjectArrayList<Vector3f>();
   
   /** Number of faces produced. */
   public int numFaces = 0;
   
   /** Total number of indices. */
   public int numIndices = 0;
   
   /** Array of indices. */
   public final IntArrayList indices = new IntArrayList();
   
}