Normand Briere
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/*
 * Java port of Bullet (c) 2008 Martin Dvorak <jezek2@advel.cz>
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 * Stan Melax Convex Hull Computation
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 */
 
package com.bulletphysics.linearmath.convexhull;
 
/**
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 * @author jezek2
 */
class Int4 {
 
   public int x, y, z, w;
 
   public Int4() {
   }
 
   public Int4(int x, int y, int z, int w) {
       this.x = x;
       this.y = y;
       this.z = z;
       this.w = w;
   }
 
   public void set(int x, int y, int z, int w) {
       this.x = x;
       this.y = y;
       this.z = z;
       this.w = w;
   }
   
   public int getCoord(int coord) {
       switch (coord) {
           case 0: return x;
           case 1: return y;
           case 2: return z;
           default: return w;
       }
   }
 
}