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 * Java port of Bullet (c) 2008 Martin Dvorak <jezek2@advel.cz> 
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 * 
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 * This source file is part of GIMPACT Library. 
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 * 
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 * For the latest info, see http://gimpact.sourceforge.net/ 
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 * 
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 * Copyright (c) 2007 Francisco Leon Najera. C.C. 80087371. 
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 * email: projectileman@yahoo.com 
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 * the use of this software. 
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 * 3. This notice may not be removed or altered from any source distribution. 
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 */ 
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 | 
package com.bulletphysics.extras.gimpact; 
 | 
  
 | 
import com.bulletphysics.collision.shapes.StaticPlaneShape; 
 | 
import com.bulletphysics.linearmath.Transform; 
 | 
import com.bulletphysics.linearmath.VectorUtil; 
 | 
import cz.advel.stack.Stack; 
 | 
import javax.vecmath.Vector3f; 
 | 
import javax.vecmath.Vector4f; 
 | 
  
 | 
/** 
 | 
 * 
 | 
 * @author jezek2 
 | 
 */ 
 | 
class PlaneShape { 
 | 
  
 | 
    public static void get_plane_equation(StaticPlaneShape shape, Vector4f equation) { 
 | 
        Vector3f tmp = Stack.alloc(Vector3f.class); 
 | 
        equation.set(shape.getPlaneNormal(tmp)); 
 | 
        equation.w = shape.getPlaneConstant(); 
 | 
    } 
 | 
     
 | 
    public static void get_plane_equation_transformed(StaticPlaneShape shape, Transform trans, Vector4f equation) { 
 | 
        get_plane_equation(shape, equation); 
 | 
  
 | 
        Vector3f tmp = Stack.alloc(Vector3f.class); 
 | 
  
 | 
        trans.basis.getRow(0, tmp); 
 | 
        float x = VectorUtil.dot3(tmp, equation); 
 | 
        trans.basis.getRow(1, tmp); 
 | 
        float y = VectorUtil.dot3(tmp, equation); 
 | 
        trans.basis.getRow(2, tmp); 
 | 
        float z = VectorUtil.dot3(tmp, equation); 
 | 
  
 | 
        float w = VectorUtil.dot3(trans.origin, equation) + equation.w; 
 | 
  
 | 
        equation.set(x, y, z, w); 
 | 
    } 
 | 
     
 | 
} 
 |