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 * Java port of Bullet (c) 2008 Martin Dvorak <jezek2@advel.cz> 
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 * This source file is part of GIMPACT Library. 
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 * For the latest info, see http://gimpact.sourceforge.net/ 
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 * Copyright (c) 2007 Francisco Leon Najera. C.C. 80087371. 
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 * email: projectileman@yahoo.com 
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 * In no event will the authors be held liable for any damages arising from 
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 * the use of this software. 
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 *    appreciated but is not required. 
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 *    misrepresented as being the original software. 
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 * 3. This notice may not be removed or altered from any source distribution. 
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 */ 
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package com.bulletphysics.extras.gimpact; 
 | 
  
 | 
import com.bulletphysics.extras.gimpact.BoxCollision.AABB; 
 | 
  
 | 
/** 
 | 
 * Prototype Base class for primitive classification.<p> 
 | 
 *  
 | 
 * This class is a wrapper for primitive collections.<p> 
 | 
 *  
 | 
 * This tells relevant info for the Bounding Box set classes, which take care of space classification.<p> 
 | 
 *  
 | 
 * This class can manage Compound shapes and trimeshes, and if it is managing trimesh then the 
 | 
 * Hierarchy Bounding Box classes will take advantage of primitive Vs Box overlapping tests for 
 | 
 * getting optimal results and less Per Box compairisons. 
 | 
 *  
 | 
 * @author jezek2 
 | 
 */ 
 | 
abstract class PrimitiveManagerBase { 
 | 
  
 | 
    /** 
 | 
     * Determines if this manager consist on only triangles, which special case will be optimized. 
 | 
     */ 
 | 
    public abstract boolean is_trimesh(); 
 | 
  
 | 
    public abstract int get_primitive_count(); 
 | 
  
 | 
    public abstract void get_primitive_box(int prim_index, AABB primbox); 
 | 
     
 | 
    /** 
 | 
     * Retrieves only the points of the triangle, and the collision margin. 
 | 
     */ 
 | 
    public abstract void get_primitive_triangle(int prim_index, PrimitiveTriangle triangle); 
 | 
     
 | 
} 
 |