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 * Java port of Bullet (c) 2008 Martin Dvorak <jezek2@advel.cz> 
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 * Stan Melax Convex Hull Computation 
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 * Copyright (c) 2008 Stan Melax http://www.melax.com/ 
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 */ 
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 | 
package com.bulletphysics.linearmath.convexhull; 
 | 
  
 | 
import com.bulletphysics.util.IntArrayList; 
 | 
import com.bulletphysics.util.ObjectArrayList; 
 | 
import javax.vecmath.Vector3f; 
 | 
  
 | 
/** 
 | 
 * Contains resulting polygonal representation.<p> 
 | 
 *  
 | 
 * Depending on the {@link #polygons} flag, array of indices consists of:<br> 
 | 
 * <b>for triangles:</b> indices are array indexes into the vertex list<br> 
 | 
 * <b>for polygons:</b> indices are in the form (number of points in face) (p1, p2, p3, ...) 
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 *  
 | 
 * @author jezek2 
 | 
 */ 
 | 
public class HullResult { 
 | 
     
 | 
    /** True if indices represents polygons, false indices are triangles. */ 
 | 
    public boolean polygons = true; 
 | 
     
 | 
    /** Number of vertices in the output hull. */ 
 | 
    public int numOutputVertices = 0; 
 | 
     
 | 
    /** Array of vertices. */ 
 | 
    public final ObjectArrayList<Vector3f> outputVertices = new ObjectArrayList<Vector3f>(); 
 | 
     
 | 
    /** Number of faces produced. */ 
 | 
    public int numFaces = 0; 
 | 
     
 | 
    /** Total number of indices. */ 
 | 
    public int numIndices = 0; 
 | 
     
 | 
    /** Array of indices. */ 
 | 
    public final IntArrayList indices = new IntArrayList(); 
 | 
     
 | 
} 
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