Normand Briere
2016-02-27 28ab4dad99d24372ea58b09a00eafbce1291c278
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/*
 * Java port of Bullet (c) 2008 Martin Dvorak <jezek2@advel.cz>
 *
 * This source file is part of GIMPACT Library.
 *
 * For the latest info, see http://gimpact.sourceforge.net/
 *
 * Copyright (c) 2007 Francisco Leon Najera. C.C. 80087371.
 * email: projectileman@yahoo.com
 *
 * This software is provided 'as-is', without any express or implied warranty.
 * In no event will the authors be held liable for any damages arising from
 * the use of this software.
 * 
 * Permission is granted to anyone to use this software for any purpose, 
 * including commercial applications, and to alter it and redistribute it
 * freely, subject to the following restrictions:
 * 
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 *    claim that you wrote the original software. If you use this software
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 *    appreciated but is not required.
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 *    misrepresented as being the original software.
 * 3. This notice may not be removed or altered from any source distribution.
 */
 
package com.bulletphysics.extras.gimpact;
 
import com.bulletphysics.collision.shapes.BU_Simplex1to4;
import javax.vecmath.Vector3f;
 
/**
 * Helper class for tetrahedrons.
 * 
 * @author jezek2
 */
class TetrahedronShapeEx extends BU_Simplex1to4 {
 
   public TetrahedronShapeEx() {
       numVertices = 4;
       for (int i = 0; i < numVertices; i++) {
           vertices[i] = new Vector3f();
       }
   }
 
   public void setVertices(Vector3f v0, Vector3f v1, Vector3f v2, Vector3f v3) {
       vertices[0].set(v0);
       vertices[1].set(v1);
       vertices[2].set(v2);
       vertices[3].set(v3);
       recalcLocalAabb();
   }
   
}